Postanowienia ogólne
1.1. „Drukarnia „eMKa” jest kierowana przez Mirosława Kłosowskiego właściciela, Zakład znajduje się pod adresem Stare Miasto Park Wierzawice 874 , 37-300 Leżajsk zwanym dalej Zleceniobiorcą
1.2. Każdy korzystający z usług Drukarni „eMKa” akceptuje zasady współpracy, które po zaakceptowaniu stanowią formę umowy pomiędzy stronami czyli klientem a Zleceniobiorcą
1.3. Wszelkie zlecenia na usługi mogą składać Klienci, którzy zapoznali się z treścią zasad współpracy i je akceptują.
2. Realizacja zamówień
2.1. Terminy realizacji wykonywanych zleceń uzgadniane są każdorazowo z Zleceniobiorcą, podawane są w dniach roboczych. Dzień roboczy to każdy dzień z wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz innych dni wolnych od pracy.
2.2. Termin realizacji zaczyna się od momentu zaakceptowania przez Zleceniodawcę plików do druku. Termin może zostać wydłużony o okres wynikający ze zmian ustaleń pomiędzy stronami , lub wystąpienia przeszkód natury wyższej, niezależnych od Zleceniobiorcy. W takiej sytuacji strony ustalają pomiędzy sobą nowy termin realizacji.
2.3. Zleceniodawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wady prawne wynikające z treści i formy dostarczonych do druku prac. Prace drukowane są w postaci, w jakiej zostały dostarczone do druku. Zleceniobiorca nie ma obowiązku wprowadzania poprawek i modyfikacji w plikach przesłanych przez Klienta.
3. Ceny i Płatności
3.1. Ceny każdorazowo ustalane są z Zleceniodawcą
3.2. W momencie złożenia zlecenia przez Zleceniodawcę powstaje automatycznie zobowiązanie finansowe z tytułu jego zrealizowania przez Zleceniobiorcę. Zleceniodawcy zaczynający współpracę z Drukarnią zobowiązani są dokonywać przedpłaty na przesłane zlecenie lub zapłacić gotówką przy odbiorze, przelewem w przypadku firm, które uzyskały u Zleceniobiorcy możliwość odroczonego terminu płatności w kwocie wcześniej ustalonej. Za datę płatności uważa się datę wpływu środków na konto.
4. Reklamacje
4.1. Prace dostarczone prze Zleceniodawcę w formie pliku elektronicznego drukowane są w postaci w jakiej zostały dostarczone. Zleceniobiorca nie ma obowiązku sprawdzania, wprowadzania poprawek i modyfikacji.
4.2. Zleceniodawca oświadcza, że zdaje sobie sprawę z ograniczeń jakie narzuca druk offsetowy oraz druk cyfrowy i akceptuje ich konsekwencje, w tym niewielkie różnice kolorystyczne jakie mogą wystąpić w stosunku do obrazu obserwowanego na monitorze lub druku tej samej pracy na różnych maszynach. Różnice takie nie podlegają reklamacji.
4.3. Reklamacje dotyczące niezgodności z zamówieniem muszą zostać zgłoszone natychmiast w formie pisemnej w dniu zauważenia różnic z zamówieniem. Nie później jednak niż 24 h.
4.4. Powtórne wykonanie zlecenia lub zwrot zapłaty może nastąpić wyłącznie po zwróceniu Zleceniobiorcy całego zamówionego nakładu.
4.5. Jeżeli reklamowane są różnice w kolorze w stosunku do oczekiwań – jedynym warunkiem reklamowanych prac jest dostarczenie przed drukiem odbitki próbnej (Proof, Cromalin itp.), realizowanego zlecenia.
4.6. Reklamacje dotyczące jakości druku w przypadku, jeśli nie zostanie zwrócone 100% reklamowanego nakładu, będą rozpatrywane negatywnie.
4.7. Reklamacje dotyczące niezgodności w treści zlecenia będą rozpatrywane negatywnie w przypadku kiedy Zleceniodawca otrzymał do akceptacji proof, sprawdził go i zatwierdził zlecenie do druku.
4.8. 4.5. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia oraz szkody, które powstały w czasie transportu firmami kurierskimi .